Woensdag, 24 mei 2017

24 mei 2017 - Okanagan-Similkameen G, Canada

Woensdag, 24-05

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we een campground met WiFi . We kunnen jullie dus alle reisverslagen sturen en het wereldnieuws weer lezen. Weer een aanslag in Manchester bij het concert van Ariana Grande, wat vreselijk om te lezen. Soms is het beter in in onwetendheid te zijn... In ieder geval leuk om alle commentaren te zien, onze pagina, zijn al meer dan 700 keer gelezen!! Leuk dat iedereen zo meeleeft!!

Vandaag staan we voor een nachtje bij Goldmountain campground, een plek met alle voorzieningen, naast (jullie raden het al) Gold Mountain. Op deze berg is voor biljoenen dollars aan goud gedolven en er zijn verschillende mijnen in de buurt.

Het is bewolkt, en de temperatuur is, ik schat, zo'n 15 graden. We lazen dat de temperatuur bij jullie hoog was. Ruilen? Neeeeh, denk het niet. Inge zit er goed ingepakt bij door Olivia, die wil voorkomen dat mamma het koud krijgt ( zie foto). Ik denk dat dat wel lukt!

Olivia wordt al bedreven ik hout op de vuurring te gooien en wij doen een lokaal spelletje hoefijzer gooien om een stalen paal. De spelregels worden uitgelegd door Dave, de lokale camping eigenaar en de beste man kan maar niet stoppen met mij de hand te schudden. Eigenaardig gebruik, maar zeker wek grappig! De uiteindelijke stand is 1-1.

We hebben net een kruiwagen aan hout gekeverd gekregen voor $8,-. Wat we vanavond niet opbranden, gaat als reserve mee in de camper. Plek zat. Vanavond lekker genieten van de luxe van een warme douche voor het slapen gaan. Morgen vertrekken we weer. Voor het Wildlife hoeven we hier niet te blijven. De eigenaar heeft in de afgelopen 4 jaar, maar 2x een beer gezien!! Zal het deze vakantie dan toch niet gaan gebeuren? Het zal toch niet? Vandaag bleef het in ieder geval bij een eekhoorntje en 5 herten naast de snelweg (gelukkig).

Via de WiFi weten we dat wij ook temperaturen van de 29 graden tegemoet gaan de komende dagen. Dat wordt afzien. Maar...alles beter dan regen!

Wij gaan zo slapen want morgen is er weer een nieuw avontuur!

Toedels!!

1. Femke:
    25 mei 2017
    Hoi Inge, Frank en Olivia. Wat een onwijs gave reis zijn jullie aan het maken! Leuk om dit blog zo te lezen en de foto's te zien. Jullie zijn echt aan het genieten met z'n drieën. Veel plezier de komende tijd!
    Liefs van Femke en kleine uk