Schiphol

14 mei 2017 - Schiphol, Nederland

Hallo luitjes, wij zijn op Schiphol.

Voor diegene die enige tijd geleden voor het laatst gevlogen hebben, er is heeeel wat verandert! Kijk, de riemen van de broek, die kennen we allemaal nog wel, maar het volgende was voor ons redelijk nieuw.

De security-check was behoorlijk uitgebreid. Een ieder van ons: schoenen uit, riem af, alle vloeistoffen inleveren (of opdrinken, hik) . Allemaal een voor een door de x-ray scanner (op de twee voetjes staan, en letterlijk handen omhoog). Ook Olivia! Hierna nog allemaal een grondige body-search (hmmm) en hierna waren we na anderhalf uur, eindelijk door alle controle's heen. Nu zitten we te wachten (En Olivia is aan het spelen in een groot vliegtuig voor kinderen) totdat we mogen boarden om 13.20 uur. Hierna bijna 9 uur vliegen en dan landen we op een ander continent! Jullie tijd vanavond om 23.50 uur .Onze tijd dan...gewoon om 13.50 uur... nog een lange dag te gaan.. Wereldreiziger zijn is leuk, maar vermoeiend!

Tot kater!! ( sorry, komt van al die vloeistoffen drinken)

1. Sem:
    14 mei 2017
    Ik hoop
    Dat je niet door beren word opgegeten maar dat zal vast wel goed komen en schrik ze wel af met je bear banger en maak groot vuur met je steal en eet genoeg veel plezier