Het is bijna zover!!!! West Canada, we komen eraan!!!

29 maart 2017 - Berkel en Rodenrijs, Nederland

Hallo allemaal,

Nog een krappe 7 weken en wij (inge, Olivia en ikzelf) zullen gaan vertrekken op 14 Mei 2017 naar West Canada om hier 4 weken rond te gaan trekken met een Camper. De voorbereidingen zijn in volle gang, het reisboek is zo goed als klaar na een aanloop welke ruim een jaar heeft geduurd. Nog wat laatste zaken aan te schaffen zoals goede wandelschoenen, een magnesiumstick voor het maken van vuur op de 'echte' survival-manier (jawel) en wat organisatorische zaken regelen (pinpas moet wel werken in West Canada) en dan zijn we klaar om te gaan.

Deze site zal gebruikt worden om de thuisblijvers zo veel mogelijk op de hoogte te houden van de gebeurenissen en het verloop van de reis, ondersteund met foto's en locatie's van waar wij op dat moment verblijven.

Wij hopen dat jullie straks veel leesplezier zullen gaan beleven aan ons verslag en zo toch een beetje bij ons kunnen zijn.